Çözümler

Profesyonel YSM.Bulut Yazılımları

YSM Yazılım'ın yıllardan beri sahada edindiği tecrübelerle geliştirilen YSM.Bulut Yazılımları, işinizi her yerden kolayca yönetmenizi hedeflemektedir.
YSM.Bulut Yazılımlarında tek tıkla raporlarınızı inceleyebilir, işletmenizin finansal durumunu görebilir, stoğunuzu yönetip faturalarınızı kesebilir, alacak - verecek - ödeme gibi para hareketlerini yönetebilir, projelerinizin ilerleme durumlarını ve kârlılığını kolayca takip edebilirsiniz.

PİR Online Proje ve İş Yönetim Platformu

İlk olarak 2010 yılında müteahhitlerin ve inşaat firmalarının sahadaki verilerini, bütçelerini ve proje ilerleyişini tek bir yerden kontrol etme amacıyla geliştirilmeye başlanan PİR, Türkiye'nin ilk online inşaat şantiye yönetim programı olma özelliğini taşımaktadır.

PİR Yazılımı 2018 yılı itibariyle şirketleşerek Online Proje ve İş Yönetim Platformu'na dönüşmüştür.

PİR Online Proje ve İş Yönetim Platformu Yazılım Paketleri:

PİR 101, PİR Office ve PİR Maxi

PİR Yazılımları Kimler İçin?:

İnşaat & Şantiyeciler: Müteahhitler, Alt Yükleniciler, Mühendislik ve Mimarlık ofisleri...
Üretim & Sanayiciler: Proje bazlı üretim yapan fabrikalar...
Proje & Hizmet Taahhüt: Proje ve danışmanlık ofisleri, Reklamcılar, Hizmet taahhüt firmaları...

Web sitesini ziyaret et Ücretsiz Dene

CHark Online İşletme Yazılımları

İşletmelerin devamlılığı için CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi, Muhasebe, Proje - Bütçe Yönetimi ve Satın Alma en önemli süreçlerindendir. Çoğu zaman işletmeler bu süreçlerini yönetmek için farklı yazılımlar kullanmakta, işini yönetmekte ve kontrol etmekte zorlanmaktadır. CHark Online İşletme Yazılımları ile işinize uygun çözümler ve ödeme yöntemiyle tek bir noktadan kolayca yönetebilirsiniz!

CHark Yazılım Paketleri:

CHark Ön Muhasebe, CHark CRM ve CRM 360 (CRM&Ön Muhasebe)

CHark Yazılımları Kimler İçin?:

İşini tek bir noktadan yönetmek isteyen Girişimciler, Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmeler

Web sitesini ziyaret et Ücretsiz Dene

TOY Online Salon ve Organizasyon Yönetimi

TOY eski Türkçe bir kelimedir. Düğün Salonları, Kültür Merkezleri, Oteller, Organizasyon Şirketleri vb. toplantı, davet düzenleyen kuruluşlar için geliştirilmiş Türkiye’nin Online Salon ve Organizasyon Yönetimi yazılımıdır. TOY ile Açık ve Kapalı mekanlarda düzenlenen davet ve organizasyon (event) kayıtlarının tutulması, teklif ve sözleşmelerinin takibi, kasa ve cari hesaplarının tutulması, banka ve gelir-gider raporlarının alınması ile birlikte stok, depo, irsaliye ve fatura, online tahsilat işlemlerinin yürütülmesi çok kolay.

TOY Yazılımı Paketleri:

TOY Mini & TOY Maxi

TOY Yazılımı Kimler İçin?:

Düğün Salonu, Etkinlik ve Organizasyon firmaları

Websitesini ziyaret et Ücretsiz Dene

TAY Online Ticari Araç Yönetim Programı

Çok önemli bir maliyet kalemi olan araçların maliyetlerini takip etmek isteyen şirketler için geliştirilen TAY Programı, araçlarından gelir elde eden şirketlerce de kullanılan her sektöre uygun bir yazılım haline gelmiştir. TAY ile şirket öz mal ve kiralık araçlarınıza ait maliyet hesaplarını, sefer ve yakıt kayıtlarını tutun. Muayene, bakım, lastik, sigorta, ceza vb. işlemlerinizi de kayıt altına alın. İrsaliye/fatura ve finans işlerinizi yönetin. Araç takip cihazlarıyla da entegre edelim. Araçlarınızı, maliyetlerini ve gelirlerini cepten kolayca takip edin.

TAY Yazılımı Kimler İçin?:

Araç filosu ve makine parkı bulunan tüm firmalar

Detaylı Bilgi Alın Ücretsiz Dene

Job Analytics İş Mimarisinin Geleceği Platformu

JAN Online İş Değerleme ve Ücret Yönetimi Yazılımı

YSM BULUT Job Analytics çözümü, İş Mimarisi Geleceği’nin Big Data üzerine kurulacağı gerçeğinden yola çıkarak oluşturulmuş, “Psikolojik ve Entelektüel Sermaye Yönetimi Çözümleri’nin bir araya getirildiği bir platformdur.

Farklı kaynaklardan toplanan büyük çaplı her türlü verinin anlamlı ve işlenebilir biçime dönüştürülmesi ve bu çapta ki büyük veriyi işleme, transfer etme gibi işlemlerin hepsini Big Data Yönetimi olarak tanımlayabiliriz.

Özellikle, 2019 yılının sonunda ortaya çıkan ve dünyanın içinde bulunduğu Pandemi sürecinde de görüldüğü gibi mobil ve internet altyapıları kullanan çözümler hayatımıza son hızla girmiş, farklı iletişim kanalları ile bize ulaşan bilginin ve rakamların anlamlı hale getirilmesi de her zamankinden daha önemli hale gelmiştir.

YSM Bulut ve Optimum Yönetim Danışmanlığı şirketlerinin ortaklaşa geliştirmiş olduğu bu platform iş sahiplerine “İnsan Değerleri Yönetimi” konusunda bilgiyi sistematik ve düzenli olarak toplayıp işleyebilecekleri ve elde edecekleri verilerden iş sonuçlarına direkt etki eden stratejik kararları kolaylıkla almalarını sağlayacak ortamlar hazırlamaktadır.

Detaylı Bilgi Alın Ücretsiz Dene

YSM.Bulut'ta Güncel Kalın

YSM.Bulut Yazılımları'nda sunucu ve yazılım güncelleme gibi şeylerle uğraşmazsınız.
Bulut altyapısı sayesinde yazılımlarda yapılan iyileştirmeleri, eklenen yeni özellikleri veya güncelleme olduğunda en son sürümü otomatik olarak kullanmaya devam edersiniz.

Eğitim ve Danışmanlık Desteği

YSM.Bulut Yazılımları için hazırlanan online eğitim videoları ve dokümanlarını inceleyip hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
Telefon ve e-posta aracılığıyla sorularınızı sorabilir, destek alabilirsiniz.

Ayrıca firmanıza özel birebir eğitim ve danışmanlık hizmetlerimizden de yararlanabilirsiniz.

Hemen Kullanmaya Başlayın

İstediğiniz YSM.Bulut çözümünü ücretsiz deneyebilir ve hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Covid-19 Salgını nedeniyle toplantı, eğitim, satış ve sunumlarımızı online uzaktan yapmaktayız. Online sunum için alttaki formu doldurun, yetkililerimiz sunum detayı için sizinle iletişime geçecektir.