Çözümler

Profesyonel YSM.Bulut Yazılımları

YSM Yazılım'ın yıllardan beri sahada edindiği tecrübelerle geliştirilen YSM.Bulut Yazılımları, işinizi her yerden kolayca yönetmenizi hedeflemektedir.
YSM.Bulut Yazılımlarında tek tıkla raporlarınızı inceleyebilir, işletmenizin finansal durumunu görebilir, stoğunuzu yönetip faturalarınızı kesebilir, alacak - verecek - ödeme gibi para hareketlerini yönetebilir, projelerinizin ilerleme durumlarını ve kârlılığını kolayca takip edebilirsiniz.

PİR Online Proje ve İş Yönetim Platformu

İlk olarak 2010 yılında müteahhitlerin ve inşaat firmalarının sahadaki verilerini, bütçelerini ve proje ilerleyişini tek bir yerden kontrol etme amacıyla geliştirilmeye başlanan PİR, Türkiye'nin ilk online inşaat şantiye yönetim programı olma özelliğini taşımaktadır.

PİR Yazılımı 2018 yılı itibariyle şirketleşerek Online Proje ve İş Yönetim Platformu'na dönüşmüştür.

PİR Online Proje ve İş Yönetim Platformu Yazılım Paketleri:

PİR 101, PİR Office ve PİR Maxi

PİR Yazılımları Kimler İçin?:

İnşaat & Şantiyeciler: Müteahhitler, Alt Yükleniciler, Mühendislik ve Mimarlık ofisleri...
Üretim & Sanayiciler: Proje bazlı üretim yapan fabrikalar...
Proje & Hizmet Taahhüt: Proje ve danışmanlık ofisleri, Reklamcılar, Hizmet taahhüt firmaları...

Web sitesini ziyaret et Ücretsiz Dene

CHark Online İşletme Yazılımları

İşletmelerin devamlılığı için CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi, Muhasebe, Proje - Bütçe Yönetimi ve Satın Alma en önemli süreçlerindendir. Çoğu zaman işletmeler bu süreçlerini yönetmek için farklı yazılımlar kullanmakta, işini yönetmekte ve kontrol etmekte zorlanmaktadır. CHark Online İşletme Yazılımları ile işinize uygun çözümler ve ödeme yöntemiyle tek bir noktadan kolayca yönetebilirsiniz!

CHark Yazılım Paketleri:

CHark Ön Muhasebe, CHark CRM ve CRM 360 (CRM&Ön Muhasebe)

CHark Yazılımları Kimler İçin?:

İşini tek bir noktadan yönetmek isteyen Girişimciler, Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmeler

Web sitesini ziyaret et Ücretsiz Dene

Job Analytics İş Mimarisinin Geleceği Platformu

JAN Online İş Değerleme ve Ücret Yönetimi Yazılımı

Yazılım ve Kurumsal Yönetim konularında toplam da 60 yıla yaklaşan bir deneyim ve bilgi birikimine sahip olan YSM Yazılım ve Optimum Danışmanlık şirketlerinin ortaklaşa geliştirmiş olduğu Job Analytics İş Geleceğinin Mimarı kosepti ve platformu iş sahiplerine “ Kurumsal Yönetim ve İnsan Değerleri Yönetimi” konularındaki tüm bilgiyi sistematik ve düzenli olarak toplayıp işleyebilecekleri ve elde edecekleri verilerden iş sonuçlarına direkt etki eden stratejik kararları kolaylıkla alabilmelerini sağlayacak değerli bilgiler elde edebilecekleri bir ortam, dijital bir alt yapı, kısaca “ Kurumsal Yönetim ve İnsan Değerleri Yönetimi” konularının Big Data (Büyük Veri) Yönetimi yani analitik boyutunu 360 Derece Yönetim felsefesi ve Holistik Bakış açısı ve vizyonu sunmaktadır.

Job Analytics İş Geleceğinin Mimarı projesi 2019 yılında prototip olarak YSM JAN projesi başlamış ve Kocaeli Üniversitesi (KOÜ) Teknopark’ında geliştirilmiştir.

Job Analytics modüler yapıda tasarlanmış ve JAN olarak isimlendirilmiştir. Bu modüller hem tek başına (stand alone) çalışacak şekilde, hem de entegre çalışacak şekilde (holistik + 360 derece) yönetimi destekleyecek şekilde AR-GE ve ÜR-GE çalışmaları gerçekleştirilmektedir.

Detaylı Bilgi Alın Ücretsiz Dene

TOY Online Salon ve Organizasyon Yönetimi

TOY eski Türkçe bir kelimedir. Düğün Salonları, Kültür Merkezleri, Oteller, Organizasyon Şirketleri vb. toplantı, davet düzenleyen kuruluşlar için geliştirilmiş Türkiye’nin Online Salon ve Organizasyon Yönetimi yazılımıdır. TOY ile Açık ve Kapalı mekanlarda düzenlenen davet ve organizasyon (event) kayıtlarının tutulması, teklif ve sözleşmelerinin takibi, kasa ve cari hesaplarının tutulması, banka ve gelir-gider raporlarının alınması ile birlikte stok, depo, irsaliye ve fatura, online tahsilat işlemlerinin yürütülmesi çok kolay.

TOY Yazılımı Paketleri:

TOY Mini & TOY Maxi

TOY Yazılımı Kimler İçin?:

Düğün Salonu, Etkinlik ve Organizasyon firmaları

Websitesini ziyaret et Ücretsiz Dene

TAY Online Ticari Araç Yönetim Programı

Çok önemli bir maliyet kalemi olan araçların maliyetlerini takip etmek isteyen şirketler için geliştirilen TAY Programı, araçlarından gelir elde eden şirketlerce de kullanılan her sektöre uygun bir yazılım haline gelmiştir. TAY ile şirket öz mal ve kiralık araçlarınıza ait maliyet hesaplarını, sefer ve yakıt kayıtlarını tutun. Muayene, bakım, lastik, sigorta, ceza vb. işlemlerinizi de kayıt altına alın. İrsaliye/fatura ve finans işlerinizi yönetin. Araç takip cihazlarıyla da entegre edelim. Araçlarınızı, maliyetlerini ve gelirlerini cepten kolayca takip edin.

TAY Yazılımı Kimler İçin?:

Araç filosu ve makine parkı bulunan tüm firmalar

Detaylı Bilgi Alın Ücretsiz Dene

P2S Online Tedarik ve Satış Yönetimi Yazılımı

P2S ile tedarikçilerinizden satınalma tekliflerini online olarak toplayıp, satın alma süreçlerini hızlandırıp, satışa çevirip gelirinizi arttırın. P2S online ve internet olan her cihazda kullanılabilir. P2S’in Ticari, Şantiye ve Lojistik paketleri bulunmaktadır.


Detaylı Bilgi Alın Ücretsiz Dene

YSM.Bulut'ta Güncel Kalın

YSM.Bulut Yazılımları'nda sunucu ve yazılım güncelleme gibi şeylerle uğraşmazsınız.
Bulut altyapısı sayesinde yazılımlarda yapılan iyileştirmeleri, eklenen yeni özellikleri veya güncelleme olduğunda en son sürümü otomatik olarak kullanmaya devam edersiniz.

Eğitim ve Danışmanlık Desteği

YSM.Bulut Yazılımları için hazırlanan online eğitim videoları ve dokümanlarını inceleyip hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
Telefon ve e-posta aracılığıyla sorularınızı sorabilir, destek alabilirsiniz.

Ayrıca firmanıza özel birebir eğitim ve danışmanlık hizmetlerimizden de yararlanabilirsiniz.

Hemen Kullanmaya Başlayın

İstediğiniz YSM.Bulut çözümünü ücretsiz deneyebilir ve hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Covid-19 Salgını nedeniyle toplantı, eğitim, satış ve sunumlarımızı online uzaktan yapmaktayız. Online sunum için alttaki formu doldurun, yetkililerimiz sunum detayı için sizinle iletişime geçecektir.